• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Wij werken met de betrouwbare pakketservice van Post.nl. Wij verdienen niet aan het verzenden, in sommige gevallen leggen wij hier zelfs geld op toe. Dit omdat wij de beste prijs willen garanderen voor onze klanten. 

Wij werken standaard met Track& Trace. Uw pakket is dus altijd middels een code traceerbaar. Deze "track& trace"- code krijgt u standaard en automatisch per mail toegestuurd zodra het pakket verzonden is.

Komt de standaardbezorging van uw online aankoop u niet uit? Kies dan voor het ophalen van uw pakket op een PostNL-locatie in de buurt. Of kies voor bezorging in de avond of op zondag. Ideaal voor uw online aankopen.

Gratis verzending + aantrekkelijke Kortingen

Door de producten qua formaat en gewicht zo te kiezen dat ze in de meeste gevallen door de brievenbus passen, werd het voor ons mogelijk alle producten

GRATIS bij u thuis te bezorgen.

Bij Natuurlijkperpost.nl ontvangt u korting als u meer besteld. Dat is dus bijzonder aantrekkelijk!

Wij bieden de volgende kortingen:
15% kortingen voor Resellers 

3% korting voor geregistreerde klanten.
Indien u zich bij de eerste bestelling registreerd, krijgt u bij de eerst volgene bestelling bovengenoemde korting.

Normaliter wordt een klant na 1-2 dagen na registratie in de juiste kortingsgroep ingedeeld. 

Bezorgtijd

Alle bestellingen (die voorradig zijn) en voor 16.00 uur bij ons binnen komen worden nog dezelfde dag verwerkt en verzonden. Indien een product niet voorradig is wordt dit met de klant per mail of telefoon gecommuniceerd. Wij bieden eventueel een alternatief aan of maken een afspraak voor gedeelde of uitgestelde verzending.
Vervolgens wordt 90% van de paketten en briefpost de volgende werkdag bij u aangeboden. Dit ligt buiten onze macht en daarvoor zijn we afhankelijk van de drukte bij Postnl. Uit ervaring blijkt dat de briefpost wel eens 1 tot enkele dagen vertraging oploop in het transportproces. 
Mocht u uw pakket willen volgen, lees dan verder onder "Pakket volgen"(hieronder).

Om de kosten voor de klanten zo laag mogelijk te houden, laten wij onze voorraad groeien met de vraag uit de markt. Hierdoor hebben geen overbodig grote voorraden en kan het voorkomen, dat bepaalde producten op sommige momenten niet op voorraad zijn. 

We wijzen er uitdrukkelijk op dat wij de bovenstaande bezorgtermijn niet 100% kunnen garanderen. Dit geldt tevens voor de absolute correctheid van het voorraad beheersysteem (i.v.m. gereserveerde bestelling ed.). Dit omdat wij hierin tevens afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de producten van onze leverancier. Wij wijzen dus op voorhand uitdrukkelijk alle claims hieromtrent af. De beslissing voor het eventueel vooraf versturen van een deelbestelling (bijvoorbeeld omdat een deel van de bestelling nog niet voorradig is), blijft ten allen tijde een door Natuurlijkperpost.nl gemaakte beslissing en is dus NIET standaard. Het eventueel versturen van een nabestelling geschiedt op kosten van Natuurlijkperpost.nl.

Niet goed-geld terug garantie

U heeft onze producten thuis en u bent niet tevreden, dan mag u de producten terugsturen en krijgt u het geld voor de product(en) terug.

Wij storten uw geld, nadat het product in ongeopende verpakking bij ons retour is, binnen 14 werkdagen terug op uw rekening. De totale verzendkosten incl. de kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Retourneren

Niet tevreden met uw producten? Dan mag u de producten in ongeopende verpakking (voeding) retourneren naar het volgende adres:

Natuurlijkperpost.nl/ Naturaplaza
Weijinksweg 18
7558 PL
Hengelo Ov. 

Volg uw pakket

Hoe werkt het?

Zodra u een barcode heeft, kunt u de zending online volgen of met de PostNL App. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, tonen we deze dag. Ook geven we aan hoe laat we de zending bezorgen (indien mogelijk).

Pakket of aangetekende brief volgen (met Track & Trace)

U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen:

  1. Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan.
  2. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.
  3. Vul de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.

Volg uw pakket

 

Pakket afhalen

Kies zelf waar en wanneer u uw pakket wilt afhalen

U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Wijzig zelf eenvoudig de bezorglocatie, dan brengen wij het pakket naar een Postkantoor of Pakketautomaat.

Heeft u de bezorger gemist? Als u de barcode van uw pakket heeft, bepaalt u zelf waar uw pakket de volgende keer wordt afgeleverd.


Afhalen op Postkantoor

Haal uw pakket af op het Postkantoor Er is altijd een PostNL locatie bij u in de buurt.

Meer over afhalen op het Postkantoor

Afhalen bij de Pakketautomaat

Bepaalt u liever zelf wanneer u uw pakket afhaalt? Laat het dan afleveren in één van de Pakketautomaten op een NS-station of op Schiphol Plaza.

Meer over de Pakketautomaat